Asystent Obsługi Klienta

Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. 
Asystent Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kielce
Opis stanowiska:
  • Powitanie klienta, kierowanie ruchem klientów,
  • Sprawdzanie kompletności dokumentów,
  • Udzielanie informacji oraz kierowanie do stanowisk,
  • Pomoc w obsłudze kolejkomatu.
Wymagania:
  • Wykształcenie średnie,                    
  • Poprawne posługiwanie się językiem polskim.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę tymczasową w pełnym wymiarze,
  • System premiowy,
  • Kartę Multisport,
  • Prywatną opiekę medyczną.
Szanowni Państwo, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Customer Support Specialist

dzisiaj

Firma:LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and...

Więcej informacji

Doradca Klienta w Branży Zdrowotnej (z językiem niemieckim i angielskim)

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Udzielanie porad w dziedzinie zdrowia dla znanych marek. Zapewnianie efektywnej komunikacji jako pierwszy punkt kontaktu dla klientów. Budowanie zaufania i długotrwałych relacji z klientami. Rozwiązywanie problemów i dbanie o wizerunek firmy. Nauka strategii...

Więcej informacji

Customer Service Specialist with Czech

dzisiaj

Firma:Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Your daily tasks: Respond to customer inquiries regarding online orders, general product questions, repairs and post-purchase support; Conduct cross-selling to maximize sales opportunities in every interaction; Use tools such as Salesforce to record and track each...

Więcej informacji