Analityk finansowy / Controlling

Jeśli chcesz rozwijać się w dynamicznym startupie z branży OZE, który zmienia przyszłość energii odnawialnej, pracować w zespole pasjonatów i mieć realny wpływ na zrównoważony rozwój, dołącz do nas już dziś!

Analityk finansowy / Controlling
Miejsce pracy: Opole
Kluczowe zadania:
  • Opracowanie i utrzymanie narzędzia do kalkulacji kosztów i cen
  • Analiza czynników kosztowych i identyfikacja możliwości optymalizacji
  • Wsparcie w integracji narzędzia z planem finansowym
  • Przeprowadzanie analiz scenariuszowych i doradztwo strategiczne w oparciu o wyniki
  • Współpraca z programistami i interesariuszami w celu spełnienia wymagań projektu
  • Opracowanie dashboardu ze wskaźnikami finansowymi na potrzeby kierownictwa firmy
Kwalifikacje:
  • Wykształcenie wyższe z zarządzania, finansów, controllingu, inżynierii przemysłowej lub pokrewnego kierunku
  • Minimum 3 lata doświadczenia w controllingu, ustalaniu cen lub analizie finansowej w start-upie, firmie z branży przemysłowej lub energii odnawialnej
  • Znajomość rachunkowości kosztów, strategii cenowych i modelowania finansowego
  • Zaawansowana znajomość Excela, systemów ERP (np. SAP), narzędzi BI (np. Power BI, Tableau) oraz oprogramowania do modelowania finansowego
  • Doskonałe umiejętności analizy danych i modelowania
  • Znajomość języków programowania, takich jak Python lub R (mile widziane)
  • Znajomość baz danych i narzędzi automatyzacji (np. SQL, VBA)
  • Doświadczenie we wdrażaniu zintegrowanych systemów finansowych
  • Analityczne i zorientowane na rozwiązania myślenie
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne
  • Umiejętność pracy zespołowej oraz współpracy między różnymi działami
  • Samodzielność i zdolność do adaptacji w dynamicznym środowisku
Nasza oferta:
  • Pracę w nowoczesnej branży i rozwojowym start-upie
  • Dostęp do pełnego zakresu szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
  • Kursy językowe z lektorem
  • Dofinansowanie studiów i studiów podyplomowych
  • Premie świąteczne
  • Premie za polecenie kandydata do pracy
  • Dofinansowanie do posiłków
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach
  • Darmowe porady prawne
  • Przejrzyste możliwości rozwoju zawodowego w ramach struktur firmy
  • Udział w corocznych imprezach integracyjnych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Knauf Interfer Aluminium Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu przy ul. Arki Bożka 8, 45-411 Opole, tel.: +48 77 308 38 11

Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pisząc na adres siedziby.

Knauf Interfer Aluminium Sp. z o.o. będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, a także – w przypadku udzielenia przez Panią/Pana stosownej zgody – w celu przeprowadzenia przyszłych postępowań rekrutacyjnych (w takim przypadku Pani/Pana dane będą przechowywane przez 12 miesięcy od daty zakończenia obecnego procesu rekrutacji).

Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wycofania zgody na ich przetwarzanie oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych i przysługujących Pani/Panu prawach można uzyskać w siedzibie Administratora.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. Zarządzania Płynnością Finansową

wczoraj

Firma:VECTRA S.A.

Lokalizacja: pomorskie / Gdynia

Twoje zadania: Weryfikacja dokumentów finansowych pod kątem formalnym i rachunkowym, Analiza poprawności sald kont rozrachunkowych oraz bankowych, Monitorowanie terminowości płatności związanych z zakupami, Utrzymywanie bieżącego kontaktu z bankami...

Więcej informacji

Financial Planning and Analysis Expert

2025-01-21

Firma:JTI GBS Poland sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

What this position is about - Purpose: The FP&A Expert role provides financial support for the GBS Warsaw, including budgeting, performance management, and advisory. Responsibilities include ensuring accurate budgeting, compiling management summaries, maintaining...

Więcej informacji

Analityk ds. transakcji rynku finansowego

2025-01-20

Firma:Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

Monitorowanie wiadomosci SWIFT do instytucji współparacujących (Broker, Custodian, Klient, Ksiągowi ds Funduszy). Weryfikacja transakcji brokera oraz jego instrukcji przed wypuszczeniem ich na rynek. Wsparcie Klienta drogą mailową/telefoniczną we współpracy...

Więcej informacji