Notice: Undefined variable: breadcrumbs in /home/sites/doradca-klienta.pl/wp-content/themes/novalab/framework/boldthemes_functions.php on line 191

Nowe wyzwania dla doradców klienta

Doradcy klienta co roku muszą sprostać nowym wyzwaniom. Stanowią je zmieniające się standardy obsługi klienta, jak również wymagania wobec samych pracowników, które stosują pracodawcy. Warto wspomnieć również o konieczności aktualizowania swojej wiedzy na temat sprzedawanego asortymentu i okazuje się, że mamy do czynienia z ogromnym zasobem oczekiwań co do osób zajmujących to stanowisko.

Klienci i wiedza

Klient kontaktujący się z doradcą, zwykle rozmawia z nim po to, by uzyskać pewne korzyści. Nie zawsze jest to reklamacja, ale często potrzeba klienta jest przeciwstawiana możliwościom i wiedzy doradcy. To ważne, bo są to osoby, które znalazły się w tej pracy nieprzypadkowo, a często wręcz niemożliwe do spełnienia oczekiwania klientów, powodują u doradców pewien dyskomfort. Obecnie w momencie wejścia i zadomowienia się w naszych warunkach ustawy o RODO, kontakt z klientem został dodatkowo utrudniony, głównie w momencie zgłaszania przez niego reklamacji itp. Konieczność przechowywania danych osobowych obwarowana pewnymi przepisami, wywołuje lawinę kolejnych dokumentów, których klienci nie lubią podpisywać – ani na żywo, ani wirtualnie.

Doradcy klienta już od dawna są po części sprzedawcami. W zależności od miejsca pracy, powinni dbać oni o to, by klienci wracali z powodu swojego zadowolenia z obsługi, a nie z reklamacją i skargą.

Napisz komentarz

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone *