Notice: Undefined variable: breadcrumbs in /home/sites/doradca-klienta.pl/wp-content/themes/novalab/framework/boldthemes_functions.php on line 191

Doradca klienta/ konsultant telefoniczny – Przyczyny rezygnacji z pracy

Po dokładnym sprecyzowaniu zalet pracy na stanowisku konsultanta/doradcy klienta warto przyjrzeć się jego gorszym stronom, które są głównym powodem rezygnacji z pracy.

Praca na powyższym stanowisku traktowana jest przez wiele osób jako praca tymczasowa, idealna  w okresie studiów czy w momencie, kiedy nie możemy znaleźć innego zatrudnienia.

Znacząca ilość osób, które mają za sobą doświadczenie na stanowisku konsultanta/doradcy klienta podkreśla, iż mnogość wad tej pracy wpływa na olbrzymią rotację pracowników.

Do głównych wad pracy na ww. stanowisku powszechnie zalicza się:

  • Określone plany sprzedażowe, które masz obowiązek wykonać. Niejednokrotnie narzucane doradcom klientów plany sprzedażowe są wręcz niemożliwe do zrealizowania. Jest to jeden z głównych powodów, dla których większość nowych pracowników rezygnuje z pracy.
  • Stresująca praca pod presją czasu to kolejna wada tego stanowiska. Stres jest w głównej mierze związany z opisanymi powyższej planami sprzedażowymi, które bądź co bądź musisz zrealizować.
  • Rywalizacja pomiędzy pracownikami o zdobycie najlepszych klientów i uzyskanie wysokiej prowizji od sprzedaży. Jeżeli należysz do osób raczej wycofanych i wolisz polubownie rozwiązywać konflikty, musisz przygotować się, że w tej branży nie do końca jest to możliwe.
  • Rozmowa z trudnymi klientami, którzy skarżą się na złe warunki umowy i potrafią w wulgarny i ordynarny sposób odnosić się do doradców. Praca na tym stanowisku wymaga niezwykłej cierpliwości oraz spokoju, dlatego, jeżeli nie należysz do takich osób, nie rekrutuj na to stanowisko, gdyż bardzo szybko się wypalisz.

Napisz komentarz

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone *