Notice: Undefined variable: breadcrumbs in /home/sites/doradca-klienta.pl/wp-content/themes/novalab/framework/boldthemes_functions.php on line 191

Doradca klienta w banku

Instytucje finansowe to jedne z najprężniej rozwijających się branży na rynku pracy.

Ofert pracy na stanowisko doradcy klienta w banku  z dnia na dzień przybywa, a chętnych nie brakuje.

Stanowisko doradcy klienta w banku jest pierwszym szczeblem do kariery w bankowości. Najczęściej na tym stanowisku zatrudniani  są absolwenci studiów wyższych. Coraz częściej można spotkać studentów ostatnich lat kończących kierunki ekonomiczne.

Warto podkreślić, że banki często swoje propozycje pracy wystawiają na targach pracy na właściwych wydziałach uczelni wyższych, aby bezpośrednio zwrócić się do odpowiedniej grupy docelowej. Coraz częściej branże te zatrudniają młodych ludzi na praktyki bądź staże, po których gwarantują im zatrudnienie.

Pracownicy banków  na co dzień zajmują się przygotowywaniem spersonalizowanych ofert oraz kalkulacji.

Praca doradcy klienta może mieć również charakter zapośredniczony. Dotychczas jedną z najbardziej znanych form były centra obsługi telefonicznej działające 24 godziny na dobę.

W związku z coraz większym tempem życia i brakiem czasu na załatwianie prywatnych spraw coraz bardziej modne stają się komunikatory oraz video rozmowy z doradcami z poszczególnych branży.

Jest to niezwykłe ułatwienie dla klientów poszczególnych banków, gdyż bez wychodzenia z domu można załatwić swoją sprawę za pośrednictwem swojego laptopa lub komórki.

Praca w tym charakterze wymaga od kandydata niezwykłej sumienności i umiejętności analitycznego myślenia. Jednakże najważniejszą cechą doradcy klienta jest umiejętność profesjonalnego podejścia do klienta.

Napisz komentarz

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone *