Notice: Undefined variable: breadcrumbs in /home/sites/doradca-klienta.pl/wp-content/themes/novalab/framework/boldthemes_functions.php on line 191

Doradca klienta – branża obuwnicza

Branża odzieżowa rządzi się pewnymi prawami, które nie sposób obejść, zwłaszcza, jeśli ktoś podejmuje się pracy doradcy klienta. Dobrze wiedzą o tym pracownicy, którzy mają do czynienia z niezadowolonymi i roszczeniowymi klientami. W zasadzie podobne odczucia miewają zapewne przedstawiciele również innych branż, jednak któż z nas kiedykolwiek nie miał „przyjemności” składać reklamacji w sklepie obuwniczym?

Doradca klienta – wychodzenie naprzeciw potrzebom klienta

Praca doradcy klienta opiera się głównie na kontakcie z osobami, które są zdecydowane na zakup – pytanie tylko, czy dokonają go w danym miejscu. Kwestia czy i na ile będą z tego zakupu zadowoleni, wydaje się być pozornie drugorzędna. Często sprzedawcom liczony jest współczynnik zwrotu towaru. Dlatego tak często spotykamy się z trudnościami w zwrocie i reklamowaniu obuwia. Drugi przypadek jednak jest niemal zupełnie niezależny od woli pracownika sklepu.

W dobie pandemii ciężko o spokojne zakupy w takich warunkach jak zwykle. Warto być bardziej wyrozumiałym, by było nam wszystkim łatwiej przetrwać ten wyjątkowo trudny czas i w końcu wrócić do normalności.

3 komentarze

  • higa

    24 marca 2021 at 12:08

    i tak większość sprzedaży przeniosla się do internetu, doradztwo pisane bardziej jest w cenie

    Odpowiedz

  • Giela22

    24 sierpnia 2022 at 17:28

    Obsługa klienta powinna być zawsze na najwyższym poziomie.

    Odpowiedz

    • Tomek

      29 sierpnia 2022 at 16:36

      Oczywiście, jak najbardziej.

      Odpowiedz

Napisz komentarz

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone *