Osoby poszukujące pracy na stanowisku doradcy klienta zapytani o to, czego oczekują po swoim wynagrodzeniu, najczęściej wymieniali premie oraz to, że będzie ono związane z prowizją dla najlepszych pracowników. Daje to wyraźny sygnał firmom co do tego, jak można motywować pracowników. Właśnie. Teoretycznie każdego motywuje co innego, warto więc dobrze przemyśleć system benefitów w swojej firmie.
Dodatkowe wynagrodzenie dla najlepszego doradcy klienta
Formą dodatkowego wynagrodzenia może być zarówno karta multisport, jak i bony towarowe. Mogą to być duże, okazyjne zniżki na zakup produktów firmy, o ile oczywiście jest to produkt użyteczny dla większości pracowników. Dobrze również postarać się o atrakcyjny system premiowy – w zależności od zakresu obowiązków, byłby on wypłacany osobom najlepiej sprawującym się na tym stanowisku.
Warto również stosować indywidualne podejście do pracownika co do nagród za osiągnięte wyniki, czy wypłacania premii świątecznych. Rodziców małego dziecka nie zadowoli weekend w SPA, ale dodatkowa gotówka już tak. Tak samo jak singla nie ucieszy premia wypłacana w bonach do dyskontu. Warto poprosić o deklarację co do chęci otrzymywania danych prezentów, żeby spełniały one swoją rolę- czyli odpowiednio motywowały ludzi do pracy.